sofiachristinasfoto.blogg.se

Tillbaka till rutiner

Kategori: Allmänt

Idag började Sebbe att jobba igen, efter 8 veckors ledighet. Jag tyckte det skulle bli lite jobbigt. Då jag är rädd att känna mig ensam. Fast jag har världens bästa Molly. Men min fina vän, flyttade upp till Umeå i juli. Och vi sågs varje vecka, flera dagar. Så det blir annorlunda. Jag har ingen annan bra vän här i Sthlm.
 
Men idag på fm, gick jag med Molly till öppna förskolan. Och det tyckte hon om :). Hon lekte lite med deras leksaker. Men ville mest gå runt och kolla på dom andra barnen. Hon pratade mycket. Så dit kommer vi gå varje vecka, tänkte jag.
 
Efter vi varit på öppna förskolan, så gick vi hem en stund och lekte lite till. Sen gick vi på en promenad i solskenet och vi gungade lite också. 
 
Det har blivit riktigt sommar här nu. Så är Supervarmt ute. Skönt med sol. 
 
Tog några bilder på vår promenad idag.
 
 

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2015-08-16 | 19:36:14

    Vad kul att ni var på öf. Det är så roligt där. Jag ska börja gå här i Umeå i september :). Kram på dig fina du.

    Svar: Ja det är väldigt kul faktiskt och Molly tycker så mycket om att gå dit.Va kul att du ska göra det <3
    sofia norlund

  • MariaPia L' säger:
    2015-08-21 | 21:58:42
    Bloggadress: http://maizans.blogg.se/

    Ja riktigt nice :-) ja men snart ses vi vännen <3 vad ska vi hitta på för kul då?? Förutom vin ost o kex fredag kväll??? Vi måste ju iväg och fota lite tycker jag :-)

    Svar: Ja vi kan ut å fota nånstans absolut 😃👌. Skansen kanske? Kan vi rota söta djur. Hihi
    sofia norlund

  • MariaPia L' säger:
    2015-08-22 | 11:36:07
    Bloggadress: http://maizans.blogg.se/

    Ja :-D

Kommentera inlägget här: