sofiachristinasfoto.blogg.se

Jag kommer sakna dig

Kategori: Allmänt

Det känna tungt och jobbigt att min fina vän, snart ska flytta ifrån mig. Ca 60 mil bort. 
För då blir jag ensam.
Jag har aldrig haft behov av att ha många vänner. Utan få men nära vänner istället. Men nu när jag inte längre bor i den stad som jag växte upp i. Så är mina vänner långt bort. 
 
Och det gör väldigt ont inuti mig. Att inte bo nära dom. 
Jag vet att jag inte mister min vän för att hon flyttar långt bort. Men jag kommer inte att kunna träffa henne varje vecka som vi har gjort nu. 
Det gör ont, för att det är en riktigt bra vän. Som alltid förstår, som får mig att må bra. 
 
Jag är ledsen nu, men det hör till. Jag är glad för min vän också. För nu kommer hennes fina familj få ha sina familjer nära och hennes andra vänner. Familjen är viktigast tycker jag. 
 
Men vad jag kommer att sakna dig Lotta. Så enormt mycket. Du har gjort mig till en starkare person. Jag finns alltid för dig ska du veta.
 

 
 
 
 
 
 "Hon lyssnar och besvarar 
Och vågar alltid fråga 
Och när du är rädd
Kan hon få dig att våga.
 
Hon står vid din sida
När livet är hårt
Och hon får dig att skratta
Åt det som har varit svårt.
 
En vän bryr sig om dig 
För hon har dig kär
Och hon älskar att se dig
Precis som du är."
 
 

KOMMENTARER:

  • MariaPia L' säger:
    2015-06-24 | 22:57:03
    Bloggadress: http://maizans.blogg.se/

    Inte lätt vännen <3 vart ska hon flytta?? Nåja du får fortsätta kolla hus i dalarna och flytta hem hit med Sebbe och lilla M <3

    Svar: Till Umeå... så är en bra bit bort. Ja hus finns det. Men sämre med jobb för sebbe.Vi får se om de löser sig 😊 <3
    sofia norlund

Kommentera inlägget här: