sofiachristinasfoto.blogg.se

Saknar

Kategori: Allmänt

Jag saknar mitt Dalarna. Min familj där uppe och mina vänner.
Ibland känner jag mig ensam här i Sthlm. Fast jag har min egna bästa familj.<3
Min pojkväns famij och släkt och vänner.
Men egna vänner har jag inte gott om här.
Den jag umgås med mest, hon ska flytta med sin familj.
Och jag tycker att det är jätte jobbigt.
 
Jag har fina arbetskollegor och kompisar/bekanta som jag inte träffar ofta. det går flera månader emellan vi ses.
Jag uppskattar dom så mycket.
Men jag saknar att ha vänner att kunna umgås med varje vecka nån dag..
 
Nåja. Här kommer några gamla bilder från när jag och min fina vän MiaPia var i Skottland och Irland.
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • MariaPia L' säger:
    2015-06-12 | 00:16:37
    Bloggadress: http://maizans.blogg.se/

    Åå fina du!!!! Saknar dig massor! Min bästa vän<3 jag finns alltid här! Snart ses vi iaf, längtar!!! Kram

    Svar: Min bästa vän <3 ska bli så roligt att träffas snart!!
    sofia norlund

Kommentera inlägget här: